Overview › Forums › Discussions › Fuzzy Match werkt niet
Tagged: Similar Search
- This topic has 1 reply, 1 voice, and was last updated 7 months, 1 week ago by Abbie.
-
AuthorPosts
-
Hennie TempelmanGuest
Hallo,
Als ik zoek naar “Metering” levert AnyTxt een aantal documenten waarin deze tekst inderdaad staat; keurig!
Maar als ik een Fuzzy Match doe naar bijvoorbeeld “Meterng”, dan is er tot mijn verrassing geen enkel resultaat. Terwijl “Meterng” en “Metering” toch dusdanig op elkaar lijken dat deze een fuzzy match zouden moeten vormen.
Ook wanneer ik bijvoorbeeld twee letters verwissel (“Meterign”), zelfs dan kan hij niks vinden.
Is dit een bug? Begrijp ik de functie niet?
Ik gebruik versie 1.3.1242
PS: heel veel belovend programma; zie nog wel wat meer ‘quirks’ – zie ook forum, maar toch, knap gedaan! Zou dit graag in ons bedrijf introduceren, maar dan moet de search engine op de server draaien, en toegankelijk zijn via een web interface of een of andere client tool. We willen perse niet dat alle gebruikers de server gaan indexeren đŸ™‚
Je zou het zelfs zo kunnen inrichten dat je deze app kunt vertellen of hij de index maakt (die draait dan continue op de server), of dat hij een aan te wijzen index gebruikt (‘client mode’, die draait dan op je clients). Dan hoef je er eigenlijk niks mee bij te ontwikkelen, en houd je de GUI intact.
Als je dan aan de client-mode optie een licentie koppelt heb je meteen een mooi verdienmodel voor de professionele gebruiker, terwijl je de gratis versie voor thuisgebruikers gewoon altijd laat indexeren.
Groetjes – Hennie
AbbieModeratorHello,Hennie
1.We have got your suggestions ,the Similar Search Feature and the Semantic Search Feature are in the plans, please notice to Anytxt subsequent release versions.
2.About the Anytxt Index,Could you please explain it in more detail?
Thank you very much.
-
AuthorPosts